+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Koruna Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 121 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    81%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ing. Pavel Konopka

Älteres Paar, 15.10.2011

Brno, ČR

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Hotel svým vybavením a jednáním s klienty připomíná můzeum socialismu. Pokpje i ostatní prostory jsou vybaveny nábytkem z doby privatizace. První co po vás recepce žádá jsou občanské průkazy všech ubatovanách, takže nečekejte nějaké soukromí. Co je velmi překvapivé a z mého pohledu nehorázné je požadavek na platbu předem, jako podmínka ubytování. Chcete - li platit až druhý den ráno , musíte při příjezdu sdělit recepci číslo své kreditní karty, jinak Vás neubytují. Neuvěřitelné, ale je to tak.

  • Hotel svým vybavením a jednáním s klienty připomíná můzeum socialismu. Pokpje i ostatní prostory jsou vybaveny nábytkem z doby privatizace. První co po vás recepce žádá jsou občanské průkazy všech ubatovanách, takže nečekejte nějaké soukromí. Co je velmi překvapivé a z mého pohledu nehorázné je požadavek na platbu předem, jako podmínka ubytování. Chcete - li platit až druhý den ráno , musíte při příjezdu sdělit recepci číslo své kreditní karty, jinak Vás neubytují. Neuvěřitelné, ale je to tak.

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
3
Wert/Geld
1

Ivana

Einzelreisender, 25.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Velice průměrné ubytování. Bohužel příjemnost personálu nevyváží např. Kýčovitá výzdoba v restauraci, celkově působí hotel nemoderně.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Koruna hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Ivano, děkujeme za kladně hodnocené chování našeho personálu. Náš hotel skutečně není asi v pravém smyslu „moderní“. Každopádně jsme v loňském roce částečně pokoje rekonstruovali, vyzdobili a pořídili jsme nové zdravotní matrace. Restaurace také prošla rekonstrukcí ve smyslu nového designu, a zda je či není dobrý, může být samozřejmě otázkou vkusu každého jednotlivce. Nečiníme si iluze, že se zalíbíme všem , ale opravdu se snažíme o příjemné prostředí a vlídný přístup k zákazníkovi. Pokud jsme splnili u Vás alespoň toto, jsme za to rádi. Určitě děkujeme i za Váš názor, přestože nás úplně nepotěšil.

Anonym

Einzelreisender, 19.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
3
Komfort
6
Wert/Geld
5

Pavel Poštulka

Familie mit älteren Kindern, 19.11.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Snad jen to, že je v centru a tudíž je všude blízko. Solidní koupelna, dobrá snídaně.

  • Přetopený pokoj, v recepci pouza lakonicky sdělili, že s tím nejde nic dělat, topení buď vypnout, nebo nechat jak je, podivná nepřirozená nevyvětratelná chemická vůně v celém pokoji, přetrvávající po celou dobu pobytu. Zbytek toal. papíru, na nový asi zapoměli. Žádna lednička ani minibar na pokoji za cenu cca 2400,- na noc. A kapitolou samo pro sebe byla restaurace. Sice asi s hotelem přímo nesouvisí, ale zde náš zážitek. Náš příchod na oběd cca 12.40. Cca polovina obsazených stolů. Pomalá a zasněná servírka si nás všimla cca po 10-15ti min a stejná doba uběhla než nám přinesla alespoň pití. Cca 13.25 urgujeme objednávku (ve 14 jsme již měli být na jiním místě Opavy). 13.30 servírka přichází, že kuchař potřebuje ještě chvíli. Platíme pití, rušíme objednávku a odcházíme, hladoví a naštvaní. Prostě Hotel Koruna se z Kamyšinských dob, dle mého názoru, zatím nedostal

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 19.1.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Vybavení hotelu neodpovídá požadované účtované ceně ve srovnání s podobnými hotely, kde lze stejný standard obdržet za poloviční cenu. Snídaně formou švédského stolu je poněkud chudá na výběr. Parkování a přístup personálu je uspokojivý.

  • Vybavení hotelu neodpovídá požadované účtované ceně ve srovnání s podobnými hotely, kde lze stejný standard obdržet za poloviční cenu. Snídaně formou švédského stolu je poněkud chudá na výběr. Parkování a přístup personálu je uspokojivý.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
2

Jana Balaščíková

Einzelreisender, 17.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • 1. Velmi Prijemny personal. 2. Platba ubytovania pri prichode. 3. 24 hodinove strazene parkovisko kamerovym systemom, dostupne v kazdom case zakaznikovi.

  • 1. Toaleta oznacena dezinfekciou obsahovala zlte zaschnute skvrny. 2. Splachovac toalety taktiez nebol 100%-tne cisty a bola na nom viditelna zaschnuta zlta skvrna. 3. Cistota obrusov pri ranajkach bola velmi slaba. Ide o skvrny z predchadzajuceho dna, taktiez ako aj pritomne omrvinky z peciva po predchadzajucich zakaznikoch. 4. Taktiez na mna neposobil prijemne spinavy cerveny koberec po prichode do jedalne.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
3
Komfort
6
Wert/Geld
5
Hotel Koruna hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Balaščíková,
děkujeme za Vaše hodnocení.



Těší nás Vaše spokojenost s řadou věcí, které jste ocenila. Upřímně nás mrzí nedostatky, které jste jmenovala, a to hlavně proto, že na čistotě našich pokojů si opravdu zakládáme. Pokojské i personál v restauraci jsme proto okamžitě na uvedené nedostatky upozornili a dohlídli na jejich odstranění. Věříme, že při Vaší další návštěvě bude vše k Vaší plné spokojenosti.



S pozdravem
tým hotelu Koruna

Josef Streisselberger

Einzelreisender, 23.10.2013

Deutsch

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Nemohu kritizovat něco kde jsem nebyl ale doufám že do budoucna vás hotel navsivim

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Vladimír Polívka

Einzelreisender, 3.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
1

Markéta Chourová

Einzelreisender, 10.8.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
7
Komfort
2
Wert/Geld
5

Eduard

Einzelreisender, 17.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6
Hotel Koruna hat auf diese Bewertung geantwortet.
"Dobrý den pane Eduarde, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Budeme rádi a velmi nám pomůžete, pokud uvedete konkrétní připomínky a nápady ke zlepšení služeb, aby Vaše příští návštěva u nás proběhla k Vaší spokojenosti.
Děkujeme, s pozdravem tým hotelu KORUNA***."

Anonym

Einzelreisender, 25.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 10.5.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Koruna hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaši ochotu ohodnotit náš hotel. Vážíme si toho a budeme rádi, pokud se s námi podělíte i o konkrétní připomínky a návrhy, kterými bychom se inspirovali ve zlepšování námi nabízených služeb. Přejeme si totiž, abyste při svém příštím pobytu u nás byl/a ještě spokojenější.

S pozdravem
Tým Hotelu Koruna***
(Pro případné připomínky, návrhy či přání využijte, prosím, emailové adresy [email protected]. Děkujeme.)

Medopharm s.r.o.

Einzelreisender, 29.6.2011

CZECH REPUBLIC

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdeněk Lhoták

Einzelreisender, 28.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Služba "Hotel.cz" pro zajištění ubytování je perfektní. Hotel, staršího typu, je čistý dobře udržovaný, restaurační služby dobré. Chybí klimatizace. personál je ochotný a příjemný.

  • Služba "Hotel.cz" pro zajištění ubytování je perfektní. Hotel, staršího typu, je čistý dobře udržovaný, restaurační služby dobré. Chybí klimatizace. personál je ochotný a příjemný.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
5

Jana Jeřábková

Einzelreisender, 14.12.2016

Pečky Česká republika

  • Gesamtbewertung
75 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Koruna hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

mockrát Vám děkujeme za ochotu ohodnotit náš hotel. Opravdu jsme se zabývali tím, v čem bychom se mohli posunout dál a zlepšit naše služby tak, abychom od Vás příště obdrželi ve všech kategoriích plný počet bodů. Věříme, že jsme na dobré cestě, a proto se budeme těšit na Vaši příští návštěvu. Budeme se snažit, abyste byla ještě spokojenější, a také proto pro Vás máme připravenou malou pozornost. Budeme tedy rádi, když se při své rezervaci odkážete na tuto odpověď.

Srdečně zdraví
Tým Hotelu Koruna***
(Pokud byste nám chtěla sdělit přímo konkrétní návrhy či připomínky ke zlepšení, využijte, prosím, emailové adresy [email protected]. Děkujeme.)

ivan

Einzelreisender, 8.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobrý den Na pokoji 706, betonová řimsa pod lůžkem a velmi tvrdé matrace.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
8

Ludvík Jungwirth

Einzelreisender, 10.10.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 3.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Koruna hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

rádi bychom Vám poděkovali za Vaši ochotu ohodnotit náš hotel.
Ovšem vzhledem k bodovému hodnocení, které jsme od Vás obdrželi, bychom Vám byli moc vděční, kdyby jste se s námi podělil/a přímo i o konkrétní doporučení, která by si podle Vás zasloužila zlepšení. Snažíme se našim hostům poskytovat ubytování tak, aby byli maximálně spokojeni a v tom by nám určitě pomohla i Vaše zpětná vazba, protože právě Vy jste byl/a jedním z našich hostů.
Každopádně i tak Vám děkujeme za Vaši vstřícnost a ochotu a pevně věříme, že nám zachováte přízeň a opět se shledáme při Vaší příští návštěvě Opavy.

Se srdečným pozdravem
Tým Hotelu Koruna
(Pro Vaše konkrétní nápady či připomínky napište, prosím, na email [email protected]. Děkujeme.)